zaterdag 4 april 2020

Wedding card, floral phrases

Er zijn van die stempelsets die zijn tijdloos. Iedere keer dat ik ze gebruik vind ik ze gewoon weer mooi door hun eenvoud. En daar is de set Floral phrases er eentje van. Vandaar dat ik deze maar weer eens uit de kast heb getrokken om een trouwkaartje te maken.

Komende dagen zal ik denk niet veel tijd hebben om wat te doen. Vandaag moet ik werken en morgen wordt het lekker weer. Ga ik zeker niet binnen zitten. Dat doen we nu al genoeg. Ondertussen ben ik ook met een layout bezig voor de Dutch Dares. Daar gaat ook wat meer tijd in zitten dan een kaartje. En als deze af is, mag ik hem nog niet laten zien. Maar ik ga echt proberen om door te gaan met het maken van lekker veel kaartjes. Ik heb weer helemaal de smaak te pakken. Ik geniet ervan om die oude sets weer eens op te pakken. Dus ik hoop snel weer wat te kunnen laten zien.





Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten