zondag 6 december 2020

Christmas gleaming, kerstballen

Sinterklaas is weer het land uit. Vandaag ga ik de kerstboom optuigen. Voor mij de tijd dat ik in de kerststemming kom. Dus zullen er nog vele kerstkaartjes komen. Vandaag laat ik een kaartje zien met de set Christmas Gleaming. Ik heb de kerstballen ingekleurd met de Stampin' blends. De bovenkant van de ballen heb ik met de donkere stiften gekleurd en de onderkant met de lichtere kleuren. Halverwege heb ik de kleuren gemengd, zodat de kleuren doorlopen. De tekst heb ik gemaakt met de set Snow wonder.

 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Christmas gleaming.


Bijbehorende ponsen.


Snow wonder.




Groetjes,
Cynthia







1 opmerking:

  1. Mooie kaart! Je brengt me op een idee. Ik heb een ander set van SU en die is ook geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen