woensdag 16 december 2020

Snow wonder, sneeuwpop lila

 Het is toch wat, ben ik helemaal in de kerststemming, krijg ik materialen om voor de eerstvolgende Loving papers iets te maken. In thema Pasen. Nu moeten de kerstkaarten nog even wachten. Gelukkig heb ik er heel veel gemaakt de laatste tijd. En helaas lang niet allemaal laten zien hier. Het mag duidelijk zijn dat ik als postbezorger op dit moment heel wat extra uurtjes moet werken. Het is gekkenhuis. En tijd om te bloggen heb ik dan niet echt.


Dit kaartje heb ik gemaakt met de set Snow wonder. Ik was even de kleuren rood/groen zat en heb hem lila gemaakt. Vond ik ook wel een winters kleurtje.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.
Stempels en mallen zijn ook los verkrijgbaar.

Snow wonder.




Groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten