woensdag 4 januari 2012

DT dutch dares

Het jaar 2012 begint voor mij op scrapgebied met een hele nieuwe uitdaging. Ik ben gevraagd om aan het DT van Dutch Dares deel te nemen. Ik ben altijd wel in voor een uitdaging dus heb ik geen nee gezegd. Ik heb er zin in. Mijn eerste opdracht was het thema....mijn wens voor 2012. Mijn wens voor jullie allemaal misschien afgezaagd maar oh zo waar.....liefde en plezier in het leven. Bij deze mijn wens voor jullie uitgewerkt op een LO.





De uitwerkingen van de andere dames van DT van Dutch Dares kunnen jullie zien op http://dutchdares.blogspot.com/. Doe ook eens mee met deze uitdaging en wie weet win jij een leuk scrappakket.

groetjes,
Cynthia

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Jouw jaar begint inderdaad goed!
    Mooie layout en ik sluit me helemaal bij jouw wens aan!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een prachtig start in ons team Cynthia!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk om je bij het team te hebben! en je uitwerking van de dare is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Je layout is prachtig geworden!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je bij ons team zit en ik zie dat het toch gelukt is met de foto :) Geen afgezaagde wens want dat is toch de essentie van het leven!

    BeantwoordenVerwijderen