vrijdag 20 januari 2012

Dutch dares sketch januari

Elke 3e woensdag van de maand moet ik als desingteamlid voor dutch dares een sketch uitwerken. Een voor mij een hele lastige opgave want sketches zijn mijn ding niet helemaal. Ik moet me inhouden om niet teveel af te wijken van de originele indeling. Toch vond ik het ontzettend leuk om met deze uitdaging aan de slag te gaan en een voorbeeldlayout te maken voor Dutch Dares.

Aan de hand van deze sketch.....

Heb ik deze layout gemaakt.....
 


De layout is gemaakt met papier van Echo Park, Happy Halloween.

Wil je de sketch ook een keer uitwerken en zo kans maken om gastdesigner te worden? Klik op onderstaande link en plaats als reactie de link naar jouw uitwerking.

groetjes,
Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk je blog! Ik ga eens even rondneuzen, leuk dat je volger bij mij bent geworden!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking hoor goed gelukt!!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind 'm supergaaf! en een beetje afwijken van een sketch is echt niet erg........... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik snap je aversie tegen sketches (je legt jezelf teveel vast hé)maar het is je hier perfect gelukt om er helemaal je eigen draai aan te geven zónder de sketch geweld aan te doen. SUPER LO!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herken je gevoel maar dit is super gelukt (en dat idee had ik niet over mijn eigen eerste pogingen met het maken van schetsen voor designteams, whahaha).

    BeantwoordenVerwijderen