maandag 22 oktober 2012

In de herhaling.....een prijsje te winnen

Ik heb een leuk prijsje te vergeven. Een leuke set om kerstkaartjes of kerstlootjes te maken. Verschillende vellen dubbelzijdig papier (15x15cm) van Papersalon, een stickervel van Three Bugs in a Rug, lint en rood/wit touw. 


Wat moe je doen om dit te winnen?

Maak een kaartje aan de hand van onderstaande sketch.
Plaats een foto van dit kaartje op je blog met een vermelding naar mijn blog.
Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent.
En als laatste, laat hier een berichtje achter met je link naar je blogbericht zodat ik weet dat je mee doet.


Meedoen kan tot 1 november. Dan maak ik de winnaar bekend.
 
groetjes,
Cynthia

5 opmerkingen:

  1. Goed dat je nog reminde, want ik had het wel gelezen maar was het bijna vergeten. Leuke schets en leuk prijsje :)
    Mijn uitwerking kun je vinden op
    http://jacquelinedh.blogspot.nl/2012/10/kaartje-voor-wedstrijd.html.
    en volger was ik al!

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia,

    via Jacqueline kwam ik op je blog en ik heb een kaart gemaakt volgens jouw leuke sketch. Ook heb ik wat reclame gemaakt. Hopelijk komen er meer deelnemers. Zou wel leuk zijn toch?
    Je kunt mijn kaart vinden op:
    http://gerjanneke2.blogspot.nl/2012/10/gefeliciflapstaart.html

    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cynthia,
    Via GerJanne kwam ik op je blog en ben volger van je geworden. Ik ben ook bezig geweestom een kaart te maken volgens je opgegeven sketch. Die kun je vinden op:http://farmerblog-nelleke.blogspot.nl/2012/10/twee-kaarten-vandaag.html
    Groetjes en wie weet tot ziens op het blog. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een bijdrage van Karin Boschaart die haar kaart op facebook heeft staan omdat ze niet op haar blog kan komen.

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/16908_420702544664254_1527453288_n.jpg

    groetjes,
    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen