vrijdag 19 oktober 2012

Short, green and handsome

Ik had bij de Animal layout met Ronan erop al aangekondigd dat er nog een exemplaar van Quinn met Kermit zou komen. De foto lag met het papier al een tijdje te wachten op het juiste velletje grijze cardstock. Nooit geweten dat er zoveel verschillende soorten grijs waren. Na de eerste miskoop van grijs cardstock dat bij nader inzien toch een blauwtint had, heb ik het papier en foto maar meegenomen naar de winkel. En jawel, daar vond ik toch het kleurtje grijs dat ik in gedachten had. Gisteren kon ik dan eindelijk beginnen met Quinns Kermit de kikker layout.



Gemaakt met papier van My Mind's Eye lime twist. Het grijze cardstock met stipjes is van Bobunny.

En diegene die Animal gemist hebben, hier nog een keer de link naar die layout.


 
groetjes,
Cynthia


1 opmerking: