maandag 11 maart 2013

Succes kaartje

Ik zag van de week een leuke sketch voorbij komen op Dutch card lovers. Challenge #177. Ik had wel zin in een kaartje met een uitdaging omdat het scrappen niet zo vlotjes loopt nu. Weinig zin/fut om een "groot" project op te pakken. Dus een sketch voor een kaartje was een ideale oplossing om toch weer even lekker verplicht bezig te zijn. Dus ben ik er mee aan de slag gegaan.
 
Dit is het kaartje dat ik heb gemaakt. Een kaartje om iemand succes te wensen.
 


 
 
En hier de sketch.
 
 
 
groetjes,
Cynthia
 

6 opmerkingen:

  1. Echt een hele gave kaart! Top!
    Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg leuk geworden.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldige kaart Cynthia, bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supergave kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow die is supergaaf zeg heel erg bedankt voor je deelname aan DCL.Ik ga hem pinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je hem gepint hebt. Ben ook maar gelijk volger geworden van je want ik zag dat je al heel wat leuke inspiratie hebt bij elkaar gesprokkeld.

      Verwijderen