dinsdag 9 juni 2015

Celebrate

Workshop scrapbooking of kaarten maken met Stampin' Up!, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling is 1 juli. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan altijd 5,95 verzendkosten bij. 
Vandaag wat afleiding gezocht en de stempelspullen maar uit de kast gehaald. Ik had wat opstartproblemen en om die reden heb ik gekeken of er nog ergens een leuke challenge was. Dat geeft mij altijd inspiratie. Op het blog Dutch Card Lovers stond een challenge "feestelijk". En ik ben nu helemaal blij met mijn nieuwe dotty angles stempels, dus daar ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb er confetti mee gemaakt. De ballonnen zijn gemaakt met de set celebrate today. 





De gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen.


Celebrate today.




Dotty angles.

Project Life Let's get Away.


Itty bitty accent punch




groetjes,
Cynthia




4 opmerkingen:

  1. Op en top feestelijk kaartje! Die Dotty Angels is nu al mijn all time favorite SU stempel, bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cynthia,

    Toffe kaart met mooie kleurtjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en zeker ook feestelijk, die sets heb je erg goed gecombineerd! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi weer Cynthia gaaf gedaan zo leuk dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen