maandag 29 juni 2015

To live is to travel

Woensdagochtend ga ik een bestelling plaatsen. Als ik nog iets voor jullie mee moet bestellen, dan kan dit nog net.

Vorige week is er weer een nieuwe challenge online gegaan op het blog SU-per challenge. Dit was mijn voorbeeld voor deze challenge. Ik heb heb gebruik gemaakt van de achtergrond stempel world map. Hier heb ik voor het stempelen gedeelten weg geveegd. Verder gebruik gemaakt van de set Be the star en de Project Life stempelset Let's get away. De sterren zijn uitgesneden met de bijbehorende framelits. Los te koop, maar extra voordelig in een bundel met de stempelset.






Dit kaartje is net als veel van mijn andere kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten