zaterdag 17 oktober 2015

cadeaudoosjes


Na twee weken wachten is eindelijk mijn bestelling van Stampin' Up! binnen gekomen. Vanwege een verhuizing van het magazijn is er vertraging opgelopen en moesten mijn klanten langer wachten dan normaal. Om het ongemak een beetje te verzachten heb ik een klein cadeautje voor ze gemaakt. Gemaakt met het envelope punch board. Op mijn Pinterest pagina kan je zien wat je er allemaal mee kan maken.

Het is een doosje waar precies 3 Ferrero rocher chocolaatjes in past. Na het maken van 5 doosjes bleef er 1 chocolaatje over.....dat was voor de maker. Tenslotte moest ik ook lang wachten. Maar nu het er is, kan ik lekker aan de slag met de materialen uit de najaarscatalogus. 









Gebruikte materialen, bij mij te bestellen.

Envelope punchboard.

Papillon potpurri stempelset.

Bitty Butterfly punch.


Crazy about you.


groetjes,
Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten