zondag 1 november 2015

kerstkaarten challenge dag 1, warm wishes


Vandaag is het zover. 1 november. De dag dat ik afgelopen jaren begonnen ben met mijn kerstkaarten challenge. Iedere dag 1 kerstkaartje. Tot nu toe is het me altijd gelukt om tot de kerst door te gaan. Maar de hele maand november is al een goed begin.

Zoals ieder jaar, nu ook weer de vraag..... Wie doet er met mij mee? Samen gaat het veel makkelijker. 

Dit is mijn eerste kaartje voor deze challenge.




Gebruikte materialen bij mij te bestellen. Eerstvolgende verzamelbestelling 15 november. 

Winter wishes.


Snow place.


Holly Jolly greetings.


Whisper white, witte inkt.


Mossy Meadow.







groetjes,
Cynthia








3 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia,
    ik zou wel willen, maar denk dat ik daar geen tijd voor heb. Ik ben wel van plan zoveel mogelijke kerstkaarten te maken, dus leuk als je eens komt kijken. Je kaart is erg leuk! Dit stimuleert wel, trouwens..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel benieuwd naar je kaartjes....en ik kom zeker een keer kijken hoor.

      Verwijderen
  2. Hoi,

    Prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen