donderdag 9 juni 2016

Pinguïn verjaardagskaartje

Ik schaam me diep, hoe weinig ben ik creatief bezig laatste tijd. En hoe weinig laat ik me hier zien. Overdag is het gewoon te lekker weer om binnen te zitten. Daar moet ik echt van genieten voordat het weer weer omslaat. Dan kunnen we weer lang genoeg binnen zitten. Ik heb nog wel een kaartje te laten zien. Gemaakt in de meivakantie, slik, schaam. 

Ik ben eens gaan zitten voor een kinderkaartje. Aangezien ik nog weinig stempels heb voor kinderkaartjes, moest ik creatief zijn. Dus een pinguïn uit een kerststempelset gebruikt voor een kinderverjaardagskaart.

Hebben jullie gezien dat er in de nieuwe catalogus heel veel leuks staat voor kinderkaarten. Mijn favoriet is toch wel de vossen stempelset met de pons. Zo leuk. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Brick wall.



Balloon celebration


Balloon bouquet punch.


Snow Place.


Snow friends framelits.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt verzonden imclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia






Geen opmerkingen:

Een reactie posten