woensdag 22 juni 2016

time to put out this tiny fire

Workshop scrapbooking of kaarten maken, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling, 1 juli. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Nu kan ik natuurlijk een lang klaagverhaal beginnen dat ik het zo vreselijk druk heb. En waarom ik een tijdje niets heb kunnen posten. Maar dat doe ik niet. Het is nu eenmaal zo. Kiezen op elkaar, diep ademhalen en hopen dat de zomer snel voorbij is. Haha want voorlopig ga ik het niet rustiger krijgen. Maar het zijn niet allemaal vervelende dingen hoor. Want ik mag weer aan de slag voor een nieuwe special van Cards & Scrap met een wel heel leuk thema. Voor mij wel een uitdaging, want het is niet iets wat ik vaak doe. Hmmm, ik maak het spannend en zeg niets. Vorige week is bij mij de laatste Cards & Scrap op de mat gevallen. Ik denk dat deze binnenkort wel in de tijdschriftenwinkels te vinden is. Deze foto's houden jullie nog tegoed. 


Maar dan nu Stampin' Up!. Een kaartje met de SU-per leuke set Birthday Banners. En als achtergrond, mijn na 1 keer gebruiken nu al nieuwe favoriet. De set Playful backgrounds. Wat is dat een leuke en veelzijdige set. Ook erg leuk voor layouts. Die gaan jullie vaker terug zien.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Birthday banners.


Playful background.



Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten