maandag 13 maart 2017

Celebrate

Afgelopen dagen hebben we pittige dagen gehad. Zowat het halve huisraad is al verhuisd van de ene kamer naar een andere kamer. De zolder is half leeg. Ons bed is verplaatst. We kamperen op dit moment in ons eigen huis. Woensdag komt de aannemer voor zijn deel aan de verbouwing. Het opsplitsen van de zolder zodat Ronan en Quinn daar kunnen gaan slapen. Wij verhuizen naar beneden naar Ronans kamer. En Quinns kamer wordt een werk/rommelkamertje. Als de muur geplaatst is, zal niets meer staan waar het eerst stond. We zijn nog lang niet klaar, maar het begin is er. Door al het zware werk, lukt het me niet om even lekker te stempelen. Laat staan om een blogpost te schrijven. Nu de voorbereiding is gedaan en we even niet verder kunnen, wil ik vandaag toch wat gaan doen. Ik hoop dat er iets uit mijn handen komt, want in mijn hoofd is het net zo'n chaos als in mijn hoofd. Maar eerst wil ik een kaartje laten zien dat ik al weken geleden heb gemaakt. 

Het kaartje is gemaakt met de kleuren Sweet sugar plum, Smokey slate en Early espresso.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Happy Celebration.

Bundel balloon adventures.
Stempels en mallen zijn ook los verkrijgbaar.


Gorgeous grunge.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Heel gaaf kaartje!! En ik wens je heel veel succes en sterkte met de verbouwing. Einddoel voor ogen houden!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen