woensdag 29 maart 2017

Twinkle, twinkle little star

Op het kaartjes-inspiratie-challenges-blog zag ik een challenge waar ik aan mee wilde doen. Een baby kaart in niet traditionele kleuren. Ik had hier nog geen tijd voor gehad. Wat zie ik maandag, op het blog Dutch Card Lovers hebben ze een gelijke challenge staan. Dit keer een babykaart zonder roze en blauw. Nou nu moest ik er wel wat mee gaan doen. Maandag naast de paas kaart van gisteren ook dit kaartje gemaakt. De kleuren zijn moeilijk te zien, maar het is oranje/grijs/zwart en goud.Gemaakt met de set Moon baby. Ik heb het parapluutje vervangen door een ballon uit de set Balloon adventures. Verder gebruik gemaakt van de Gorgeous grunge stempels.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Moon baby.


Gorgeous grunge.

Balloon adventures.


Balloon bouquet punch.



Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




6 opmerkingen:

  1. Superleuk en schattige kaartjes! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief! Wat een leuk tekstje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Leuk in oranje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een allerschattigs kaartje zeg heel erg leuk gedaan. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige babykaart! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen