zaterdag 21 oktober 2017

Have a jolly Christmas

Wat hebben we heerlijke dagen gehad afeglopen week. Wat hadden we lekker weer. In plaats van herfstvakantie leek het wel zomervakantie. We zijn nog een laatste keer naar Duitsland gegaan. De laatste dagen van het campingseizoen. De caravan staat nu weer voor een paar maanden in de stalling. Het zal wennen zijn om er niet meer even lekker tussenuit te kunnen. Maar het heeft ook zijn voordeel. Er komt wat meer rust in huis. Heb ik wat meer tijd voor mezelf en tijd om blogberichtjes te schrijven. 

Vandaag een kaartje met de bundel Santa's suit. Het blijft een leuk mannetje die Santa. Het papier dat ik heb gebruikt is uit het pakket Merry little Christmas. Dit kaartje is tevens een voorbeeld voor de workshop op zaterdag 11 november en zondag 26 november.

Woensdag 25 oktober ga ik weer een verzamelbestelling versturen. Dit is de laatste verzamelbestelling die ik verstuur voor de kerst. Wil je nog iets bestellen voor het maken van je kerstkaarten, doe dat dan uiterlijk dinsdag.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Santa's suit. 
Snijmallen en stempels zijn ook los verkrijgbaar.


Merry little Christmas.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Mooi dat zwart op de achtergrond.
    En ja, de mensen die afgelopen week vakantie hadden mogen in hun handen knijpen! Wat een mooie dagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen