maandag 23 oktober 2017

Thinking of you at Christmas

Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge op het blog Dutch Card lovers. Het thema was silhouette stempelen. Ik wist gelijk dat ik daar een oudere kerststempel van een hert (jolly Christmas) voor wilde gebruiken. De achtergrond heb ik gemaakt met de inkt refills mint macaron en pistachio pudding. Als je een paar druppeltjes inkt op bakpapier doet en hier wat water op sprietst, kan je er watercolor papier voorzichtig opleggen. Zo lopen de kleuren mooi door. Het overige papier dat ik gebruikt hebt, is uit het papierpakket Merry little Christmas.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Tranqil tide.


Christmas pines.



Merry little Christmas.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,

Cynthia



5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Cynthia. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige silhouette kaart!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi weer zoals gewoonlijk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen