dinsdag 20 februari 2018

Crazy for CAS challenge


De vorige Crazy for CAS challenge was een groot succes. Een wereldwijd succes. Met zelfs een flink aantal deelnemers van buiten Nederland. We hopen natuurlijk dat er nog meer mensen meedoen met de lopende challenge. Het thema van deze challenge is knuffelbaar. Als voorbeeld voor deze challenge heb ik gekozen voor de eekhoorn uit de set Hedgehugs. Ingekleurd met de Stampin' blends. De achtergrond heb ik gestempeld met de set Tree rings.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Hedgehugs.



Tree rings.


Stampin' blends. 
Ook per stuk verkrijgbaar.




Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met een erg knuffelbare eekhoorn! Hopelijk is Quinn alweer wat beter. Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop dat iedereen weer beter is maar jou kaart is weer erg goed gelukt.
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen