dinsdag 8 juli 2014

bedank kaartjes

Afgelopen weken heb ik weer eens wat tijd genomen om mee te doen met challenges. Dat blijf ik leuk vinden. En dan is het helemaal leuk om iets te winnen. En dit keer goed nieuws. Met 2 van mijn kaartjes heb ik gewonnen. 1 keer in de top 3 met dit kaartje bij Crazy for Cas. En met dit kaartje ben ik eerste geworden bij Dutch Card Lovers. Goed nieuws dus. En er is meer goed nieuws.

Vandaag is mijn eerste bestelling uit de nieuwe catalogus binnen gekomen. Oh wat ben ik blij met mijn eigen dingen. Ik heb snel alle bestellingen voor mijn klanten bij elkaar gezocht en met de materialen die ik zelf had besteld wat simpele kaartjes gemaakt. Echt heel snel en simpel met dat wat ik voor handen had. Achterop natuurlijk geschreven welke materialen ik gebruikt heb. Deze kaartjes komen te hangen aan de nieuwe catalogussen die ze krijgen als dank voor hun bestelling....nu nog even de vraag.....welke kaart geef ik aan wie?






groetjes,
Cynthia

1 opmerking:

  1. gave kaartjes en ik heb de 3e kaart mogen ontvangen ik bewaar hem altijd handig voor de kleuren vond dat paars toch wel mooi. oh oh oh altijd zoveel keus

    BeantwoordenVerwijderen