dinsdag 16 januari 2018

Crazy for CAS regenboog challenge

Inmiddels zijn we alweer bezig met de tweede challenge op het blog Crazy for CAS. Dit keer is het thema regenboog. We hopen dit keer op nog meer deelnemers dan bij de eerste challenge. Doen jullie ook mee? Bij meer dan 20 deelnemers wordt er een prijsje verloot.

Dit is mijn kaartje als reminder van deze challenge. Gemaakt met de set Hedgehugs. Een leuke stempelset met egeltjes.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Hedgehugs.




Moonbaby.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





5 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje met dat lieve egeltje. De strook met regenboogblaadjes staat er hartstikke leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met de kleuren van de regenboog. De mijne is klaar, maar ik kan hem nog niet plaatsen. Maar hij komt hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!
    Origineel zo die bloemenstrook, een leuk idee.
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepje van een kaart.
    Deze set staat op me verlanglijstje

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen