maandag 8 januari 2018

Layout, we think you're the best

Afgelopen maanden was ik druk met het maken van de kerstkaarten. Maar eigenlijk wilde ik weer eens een layout maken. Maar ja, daar had ik geen tijd voor. De kerstkaarten gaan dan toch voor. 

In het verleden maakte ik meer dan 250 layouts per jaar. Maar de laatste jaren werd het aantal layouts dat ik maakte steeds minder. 2017 was toch echt wel een dieptepunt. Ik kwam niet veel verder dan de "verplichte" layouts die ik gemaakt heb voor Cards&Scrap. Daarnaast nog 3 layouts en 2 pocketpages tussendoor gemaakt. En waarom? Geen idee, ik vind het maken van layouts nog steeds erg leuk. Daar moet in 2018 maar eens verandering in komen. Eigenlijk moet ik een project afmaken voor Cards&Scrap. Maar dat heb ik nog even uitgesteld. Zo is de eerste layout voor 2018 af.

Een layout met een foto van een kleine Ronan. Die inmiddels groter is dan zijn moeder en schoenmaat 45 heeft.

Het cardstock heb ik bestempeld met takjes in de kleur Pool party. Een strook wit cardsstock heb ik voorzien van een hele rij vrolijke diertjes. Gestempeld met de set We must celebrate. De confetti heb ik ingekleurd met de watercolor pencils. De tekst adorable you heb ik gestempeld met de set Hedgehugs. Het designpapier is van de lijn Whole lot of lovely.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

We must celebrate.

Hedgehugs.







Whole lot of lovely.


Watercolor pencils.


Groetjes,


Cynthia




7 opmerkingen:

  1. Ik denk niet dat je er 250 per dag maakte 😊
    Maar deze is geweldig leuk, zo gaaf met dat beestjespapier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelf gestempeld papier denk ik, die met die beestjes?

      Verwijderen
    2. Haha goed gezien. Inderdaad per jaar.

      Het achtergrond vel en de witte strook is inderdaad zelf gestempeld.

      Verwijderen
  2. Haha ik wilde hetzelfde typen als Margot...denk dat je 250 layouts per jaar bedoelt ;-)
    Goed dat je de aftrap nu gedaan hebt. Hele leuke layout geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Ik heb nog nooit 1 LO gemaakt. Ik vind het erg knap dat je dat kunt. Deze is superlief en niet alleen door de diertjes, zeker door de foto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Cynthia !
    (sorry, I don't speak your language and so don't fond the "contact form" or your direct email address, so I leave my message as a comment, hoping you will read it soon.)
    I'm writting an article for the issue n°45 of the french magazine called "Passion cartes créatives".
    The subject is the stars, but also te galaxy, the planets, the northern lights, the constellations...
    I wish show your beautiful card (seen here : http://magicalscrapworld.blogspot.fr/2014/11/kerstkaartje-11-oktober.html) within this article.
    Would you agree with that ?
    If yes, could you please send me as soon as possible a high resolution photo of your creation.
    Of course, your name or pen name will appear next to the image, and the address of your blog will be in the address book.
    Thank you in advance for your fast answer, even if she is negative, so that I can get organized (I have to give my paper for tomorrow).
    Best Regards, Elise AMANN
    you can answer directly to elise.amann(at)wanadoo.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke layout. Ik heb me ook voorgenomen om weer meer te gaan scrapbooken. Sinds 2011 is het bij mij minder en minder geworden en ik ving het zo jammer. Dus ik doe mee met je uitdaging. Meer!!!

    BeantwoordenVerwijderen