maandag 29 januari 2018

Happy birthday Party pandas

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met een nieuw project voor het tijdschrift Cards&Scrap. Dus heb ik niet veel tijd gehad om kaartjes te maken. Maar al had ik tijd. Energie heb ik ook niet echt. Na een paar weken kwakkelen, ben ik nog steeds bij het minste geringste moe. Ik heb echt een lekker zonnetje nodig om die voorraad energie weer aan te vullen. Kom op voorjaar, doe je best. Stuur die winter maar het land uit. ;) Maar ja, dan ga ik weer in de tuin zitten lezen en dan komt er van stempelen helemaal niet veel meer terecht. Dus zet ik de verwarming maar wat hoger en kruip ik maar in mijn knutselhok. 

Dit kaartje heb ik gemaakt met de stempelset Party Pandas. Deze set kan je gratis bestellen bij een bestelling van 60 euro gedurende de Sale-a-bration periode. De achtergrond heb ik gemaakt met de set Timeless textures en Work of art. De ballon is ingekleurd met de watercolor pencils.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Party pandas.


Timeless textures.


Work of art.


Watercolor Pencils.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





5 opmerkingen:

  1. Ha, je kaart is enig! Die panda is zo gaaf!
    Ik lees wel vaker dat mensen zin hebben in het voorjaar, maar ja, nog bijna twee maanden wachten...en een echte winter hebben we nog niet gehad. Doe mij maar blauwe luchten en de zon en dan maakt de temperatuur me op dit moment niet uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ben dus niet de enige die gebrek aan tijd en gebrek aan energie heeft...
    Je leuke pandakaart geeft wel weer net even een beetje meer een vrolijk gevoel. Hij is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cynthia, Ik heb je blog even bekeken en gelezen. Je maakt hele mooie kaarten. Ik denk dat je een collega van me bent bij Sandd. Ik heb ook met postcodeloterijagenda's lopen slepen. Hopelijk heb je snel weer energie. Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen