maandag 12 februari 2018

Here's to the best day ever (klaprozen)

Op dit moment ben ik druk bezig met het maken van beterschapskaartjes. Voor een bestelling, maar ook voor Quinn die donderdag wordt geopereerd en een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven. Die kaartjes kan ik natuurlijk nog niet laten zien. Die komen donderdag. Tussendoor ook af en toe een kaartje gemaakt voor een vrolijkere gebeurtenis. Een kaartje met de stempelset Flirty flowers. Met verschillende soorten bloemen waaronder mijn favoriet, de klaproos. Ik heb de bloemen gestempeld met de Stampin' write markers. Zo kan je de stempel in 2 kleuren stempelen.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Flirty flowers.


Regals Stampin' write markers.


Stitched shapes framelits.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje! Hier ook een boel beterschapskaartjes! Sterkte voor Quinn! Is niet niks, een operatie....

    BeantwoordenVerwijderen