zondag 11 februari 2018

I'm here for you

Dit kaartje is gemaakt met mijn nieuwe favoriet van Stampin' Up!. De Stampin' blends. De kleuren van deze stiften lopen mooi in elkaar over als je ze over elkaar heen kleurt. En het is zo makkelijk. Je kleurt eerst de bloem in een lichte kleur. Dan kleur je de onderkanten van de blaadjes met een donkere kleur. Dan nog een laagje met een kleur die er tussenin zit. Dan ga je met de eerste lichte kleur er nog een keertje overheen. De andere kleuren mengen zich dan zodat je een heel mooi verloop te zien krijgt. Ik kon het niet laten en heb de hele set stiften gekocht. 27 hele mooie kleuren. Zo blij als een kind. En om iets in te kleuren te hebben, heb ik gelijk maar een mooie stempelset gekocht waar ik mee kon oefenen. De set You've got this.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Stampin' Blends.
Stiften zijn ook per stuk verkrijgbaar.


You've got this.


Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge van kaartjes-inspiratie-challenges-blog.

Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi gekleurd! Zou het ook zo werken met andere stiften? Ik ga dat maar eens even een keer uitproberen.
    Je kaart is mooi zacht van uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt. Ik zou niet weten of dit ook met andere stiften werkt. Ik heb geen andere stiften.

      Verwijderen