maandag 5 februari 2018

Panda Valentijn kaartje

Het gaat een beetje een gewoonte worden om maar 1 keer in de week een blogpost te schrijven. Ik ben echt nog wel creatief bezig, maar ik mag nog niet alles laten zien. Binnenkort komt er weer een nieuwe uitgave van Cards & Scrap. En er is nog meer. Wordt vervolgd. ;) 

Tussendoor wel een kaartje gemaakt om te laten zien. Een kaartje voor de Liefde en vriendschap challenge op het blog Knutsels en Kadootjes. Gemaakt met de Sale-a-bration set Party pandas. 1 van de stempelsets die gratis zijn mee te bestellen bij aankoop van iedere 60 euro. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Party pandas.


Bundel Tabs for everything.

Pons en stempels ook los verkrijgbaar.


Work of art.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia




5 opmerkingen:

  1. Oh.... smelt! Wat een lief kaartje Cynthia! Dank je wel vor het meedoen bij K&K.
    Groetjes en ik word wel nieuwsgierig naar waarmee je bezig bent!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje gemaakt met de gave pandaset. Zo leuk hoe hij de enveloppe in zijn handen heeft. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn die panda's hé! Zeer geslaagde kaart! Grtjs, Iefje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie liede/vriendschap kaart!

    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly.

    BeantwoordenVerwijderen