woensdag 14 november 2018

Iedere dag een kaartje, dag 14, may this season be the sweetest ever

De eerste twee weken zitten erop. Ik ben al op de helft. Ik ga nog lekker, maar wil wel binnenkort wat kaarten gaan maken met retired sets. Beetje variatie is wel zo leuk.

Vandaag een kaartje met de vrolijke bakker kerstman. Als achtergrond heb ik een boeren theedoek print gemaakt. Gestempeld met de set So Santa. De achtergrond is gestempeld met de stempel Buffalo check,




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Buffalo check.


So Santa.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking:

  1. Bij deze set is het elke keer dat ik moet glimlachen als ik er een kaart mee zie...heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen