woensdag 28 november 2018

Iedere dag een kaartje, dag 28, may this season be the sweetest ever

Ik had al een keer een achtergrondje bestempeld met de kerststok stempel uit de set Hung with care. Toen had ik al het idee dat ik het wel leuk vond om dit te doen in combinatie met de tekst May this season be the sweetest ever uit de set So santa. Maar dan niet met het bakkertje.Want koekjes passen er dan weer niet bij. Dus het lieve kerstvrouwtje met de set Signs of santa gestempeld.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Hung with care.


So santa.


Signs of santa.



Under the mistletoe.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,

Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten