zaterdag 24 november 2018

Iedere dag een kerstkaart, dag 24, sparkle with joy and happiness

Zo, eindelijk tijd voor het kaartje. Met 2 verjaardagen dit weekeinde is het maar moeilijk om de kaartjes op tijd af te krijgen. Vooral omdat ik ook nog eens om 10:15 pas wakker werd. Maar ja, ik kan de slaap goed gebruiken, want 's nachts slapen is mijn ding niet helemaal helaas. Ik heb wel eens bedacht om 's nachts mijn bed uit te gaan en een kaartje te gaan maken. Maar ja, dat gaat wel weer een beetje te ver. Gelukkig is het vandaag goed gekomen. En morgen zien we wel weer. Nu lekker een avondje Netflixen. 

Vandaag een kaartje met de oude vertrouwde dennentakken, gemaakt met de set Christmas pines. Blijft gewoon een mooie stempelset. Binnenkort maak ik er nog eentje met de dennenappeltjes. De takken zijn gestempeld met groene en witte inkt. De achtergrond is gemaakt met de stempel Tree rings. De sneeuwvlokken zijn gemaakt met de Blizzard thinlits.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Christmas pines.


Tree rings.


Blizzard thinlits.



Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten