woensdag 14 oktober 2020

Back in Stampin' Up! business

Sinds afgelopen maandag ben ik weer ingestapt als Stampin' Up! demonstratrice. Na 4 jaar demo zijn, heb ik een adempauze genomen. Maar nu begon het toch weer te kriebelen. Ik blijf de stempels gewoon zo mooi vinden. En ik merk dat de kwaliteit toch beter is dan de meeste stempels. Dus heb ik mijn verjaardagsgeld omgezet in een starterpakket. Het zal moeilijk zijn om in deze corona tijd mijn omzet te behalen. Want demo's en workshops geven kan natuurlijk niet. Maar ondanks dat heb ik zin om jullie weer nieuwe kaarten te laten zien. En zo hoop ik jullie te kunnen inspireren om ook de stempels aan te schaffen. Bij je eerste bestelling vanaf  50 euro krijg je een jaar en najaarscatalogus gratis.


Dit kaartje is gemaakt met de set flight of fancy. Ik vond deze set zo schattig. Ik heb er een leuk meidenkaartje mee gemaakt. Leuk voor een verjaardag of misschien wel een eerste schooldag. Ik heb de stempel ingekleurd met de Stampin' blends. Stiften waar zelfs een klein kind mooi mee kan kleuren. Zo eenvoudig zijn ze te gebruiken. De achtergrond is gemaakt met inkt en een vinger sponsje.









Flight of fancy.


Stampin' blends. 
Rich razzleberry


Vingersponsjes.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia










 

1 opmerking:

  1. Oh dat is leuk te lezen.. beetje verslaafd aan SU.
    Je kaart is in elk geval top!

    BeantwoordenVerwijderen