zaterdag 31 oktober 2020

Christmas wishes

 Helaas lukt het me nog niet echt om veel tijd vrij te maken voor het maken van de kerstkaarten. Ik wil wel, maar ook vandaag moet ik helaas weer gewoon werken. En als ik daarmee klaar ben, ben ik vaak te moe om iets te doen. Pak ik liever een boek en plof op de bank. Ik hoop dat ik morgen na het schoonmaken van het huis nog wat energie over heb om een kaartje te maken. De stempeltjes blijven me maar lonken. 

Van de week heb ik een kaartje gemaakt met de set Snow wonder. Ik ben verliefd op sneeuwpoppen, dus deze moest ik hebben. Ook al heb ik al heel wat sneeuwpop stempels.





De stempelset is bij mij te bestellen.

Snow wonder. 
Klik op de foto voor meer informatie.

De stempels en mallen zijn ook los verkrijgbaar.


groetjes,
Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten