donderdag 29 oktober 2020

Warme choco

Eigenlijk moet ik hard aan de slag met de kerstkaarten. Maar af en toe is het ook eens lekker om een leuke foto te scrappen. Zo geniet ik weer een keertje van die mooie momenten van toen. Ronan die heel wat jaartjes geleden zat te genieten van een lekkere beker warme chocolademelk met een berg slagroom. 

Deze layout heb ik op de valreep gemaakt voor de Dutch Dares oktober challenge eten en drinken. Morgen laat ik jullie weer een kerstkaart zien. Gemaakt met de nieuwe stempels van Stampin' Up!. Nu ik weer demo ben, heb ik weer een mooie voorraad aan nieuwe kerststempels waar ik uit kan kiezen.




groetjes,
Cynthia

 

1 opmerking:

  1. Nou ik vind het erg leuk dat je zo af en toe een layout maak. Deze ook weer super leuk. Die heerlijke momentjes van vroeger.

    BeantwoordenVerwijderen