maandag 12 november 2012

kerstkaartje 12 november

Vandaag besloten het helemaal anders aan te pakken. Want de kaartjes van de afgelopen dagen waren gewoon niet naar mijn zin. En waarom niet? Het is mijn stijl gewoon niet. Dus vandaag besloten dat ik het anders moest doen. Want ik moet nog 18 dagen door en begon er al een beetje hopeloos van te worden. Dus vandaag een kaartje gemaakt in mijn eigen stijl. Gewoon dat doen waar ik redelijk goed in ben. Een rommeltje maken. Lukt me op scrapgebied ook aardig. Dus waarom niet met kaartjes maken er een zootje van maken.

Het eerste rommelkaartje is een feit. Kaartje is gemaakt met het papier van Lily Bee Design Christmas town waar ik nog een setje van te koop heb staan op Marktplaats.



groetjes,
Cynthia

2 opmerkingen:

  1. Had m op het forum al gezien...
    Maar vind m erg leuk...
    Zeker die glimmermist op de achtergrond..

    gr femke

    ps leuk dat je op mijn blog bent komen kijken...
    Jij hebt er ook een nieuwe volger bij..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaart, maar die anderen vond ik ook niet verkeerd hoor.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen