zaterdag 3 november 2012

kerstkaartje, 3 november

Vandaag een kaartje naar aanleiding van een kaartsketch die ik gemaakt heb. En als ik tijdens het maken van deze kaart toch mijn kerstspullen in mijn handen heb, zoek ik voor het kaartje van morgen gelijk 5 dingen uit waar ik morgen weer een kaartje mee ga maken. Dat scheelt weer tijd morgen.

Hier alvast de kaartsketch. Ben benieuwd wie er mee aan de slag gaat.


En dit heb ik ervan gemaakt.



Plaatsen jullie hieronder een link naar jullie kaartje van 3 november. Dan kom ik natuurlijk even bij jullie kijken.

groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. Ik heb je schets gemaakt, maar moet er wel bij zeggen dat het een zeer vrije interpretatie van de schets is geworden.
    hier kan je mijn kaartje vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke dag een kaartje ga ik niet met je meedoen, ik heb er al een flink aantal gemaakt in de loop van het jaar. Maar deze schets heb ik wel gedaan:

    http://jacquelinedh.blogspot.nl/2012/11/kaartje-naar-de-schets-van-magical.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een mooi kaartje hoor. Ach, je hoeft niet iedere dag een kaartje te maken. Zo af en toe mee doen is toch ook al leuk.

      groetjes,
      Cynthia

      Verwijderen