donderdag 14 november 2013

Iedere dag een kerstkaartje, dag 14

En ook de tweede week is weer omgevlogen. Om dit te vieren zal ik later op de dag een leuke challenge opstarten. En natuurlijk is daar een prijsje mee te winnen. Maar hierover later meer.

Het veertiende kaartje heb ik gemaakt voor de challenge op Dutch Card Lovers. Het thema van challenge #198 was bladeren. En nu ik zo druk ben met de kerstkaarten, kon ik op niets anders komen dan, hulstbladeren.





Ook dit kaartje is weer te koop voor 1,50 en wordt dan verzonden inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia

4 opmerkingen:

  1. Hoi Cynthia, wat een mooi kaartje!! Die hulstblaadjes zijn gaaf zeg!
    En ik ga meedoen met de sketchuitwerking!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele mooie kaart met hulstblaadjes als middelpunt. Dank je wel voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen