woensdag 4 februari 2015

Dutch dares challenges februari

Er staat weer een nieuwe challenge online op het blog van de Dutch Dares. Dit keer is de dare XL/grote titel. Ik had leuke ideetjes voor deze dare. Alleen helaas liep alles anders dan de bedoeling was. Simpel omdat ik niet zoveel grote alfabetten heb. Ik heb ze wel, maar die letters die ik nodig had, waren allemaal al gebruikt. En bij een groot alfabet is het meestal zo dat de letters er maar 1 keer inzitten. Dus werd het uiteindelijk toch nog wel een pittige opdracht. Makkelijker is het om dan de letters uit te snijden met mijn letter snijmallen van Stampin' Up!. Alleen die ik heb, vond ik voor deze opdracht niet groot/dik/XL genoeg. Maar het is toch goed gekomen.

Op de foto staat Quinn voor de Matterhorn. De top die als voorbeeld diende voor de lekker Toblerone chocoladerepen. The world's sweetest mountain peak. We hebben een vermogen betaald om met de kabelbaan omhoog te gaan, want Quinn wilde deze top zo graag zien. Helaas daar aangekomen zat hij steeds volledig in de wolken. Af en toe piepte hij achter de wolken vandaan. We moesten heel snel een foto maken. Vanaf het punt waar we met de kabelbaan aankwamen kon je dichterbij de Matterhorn komen. We zijn een stuk omhoog geklommen, maar helaas konden we niet ver komen. Het was al aan het einde van de middag en we moesten wel op tijd terug zijn om met de laatste kabelbaan rit naar beneden te gaan. Het was de bedoeling dat we al eerder naar boven zouden gaan, maar in Zermatt aangekomen, bleek er een folklore festival met een parade te zijn. We stapte uit de trein en binnen 15 minuten begon de parade. Ja dat wilde we natuurlijk ook niet missen. Dus veel meer dan dit kregen we van die chocoladereep die dag niet te zien.





Gelukkig kwamen we later op een bergtop (Mont Fort) uit waar we zo ver konden kijken dat we hem veel beter konden zien. En nog veel goedkoper ook. 


Het papier dat ik voor de layout gebruikt heb is de lijn gold soiree.

Komen jullie ook eens kijken naar de andere voorbeelden van het designteam?

groetjes,
Cynthia



2 opmerkingen: