vrijdag 6 maart 2015

Happy Birthday

Eerst even een mededeling. 

A.s. zondag 8 maart ga ik een bestelling plaatsen. Dit is de laatste verzamelbestelling die ik zal doen gedurende de Sale-a-Bration periode. Hierna kan er nog wel besteld worden, maar is het niet meer mogelijk om je bestelling bij mij op te halen. Daarna komt er 5,95 verzendkosten bij en wordt het direct door Stampin' Up! bij je thuis bezorgd. Dus wil je nog een gratis stempelset of iets anders meebestellen? Doe dat dan nu nog even snel.

Maar ik heb natuurlijk ook wat te laten zien.

Op het blog van Cards en Scrap zag ik een leuke challenge voorbij komen. Een challenge met het thema spetters en spatters. Daar moest ik aan mee doen. Ik ben echt een fan van spetters en spatters. Vooral de leuke gorgeous grunge stempelset is echt mijn favoriet en gebruik ik op bijna elk project. Dus ook voor dit kaartje heb ik die set gebruikt. Verder heb ik ook de set work of art gebruikt. Deze is ook echt favoriet. En de stippels uit de set painted petals zijn ook zo leuk om te gebruiken. De sterretjes op een rij en het grote sterretje zijn uit de Sale-a-bration set You brighten my day, de tekst Happy birthday uit de Sale-a-bration set Big Day en het kleine sterretje uit de set Hooray it's your birthday. Zo toch flink wat stempels gebruikt voor dit kaartje. 

Wil jij ook zo'n kaartje komen maken.......zaterdag 14 maart kan dat. Bij mij thuis mag je dan 4 kaarten komen maken. Vanaf 13:00.




Gebruikte stempels. Wil je weten wat ze kosten? Klik op de plaatjes (met uitzondering van de Sale-a-bration sets)  voor meer info.

Sale-a-bration sets, gratis bij iedere bestelling van 60 euro. 

Big day

You brighten my day


Painted petals


Work of art






groetjes,
Cynthia






5 opmerkingen:

  1. weer een superleuk kaartje!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een spetterende kaart, helemaal leuk!
    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart, Cynthia!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke spetters en spattenkaart! Bedankt voor je bijdrage aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je mee doet aan onze 'spetter challenge' bij Cards & Scrap, de spetters vliegen er van af:-) Bedankt Cynthia!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen