maandag 30 maart 2015

Happy Easter

Met kerst heb ik een kerstkaart gemaakt met een krans. Gemaakt met mijn favoriete vlekkenstempel. Het leekt me nu leuk om nog een krans te maken. Dit keer geen kerstkrans, maar een Paas krans met bloesem bloemen. Ik vind de kerstkrans van toen toch leuker. Ik mis een grotere tekststempel in het midden. Maar ja, die had ik niet. Ik ga de kaart nog een keer maken met een kleiner rondje. Of misschien toch een leuk paashaas stempeltje kopen. Maar eens de catalogus van Stampin' Up! erbij pakken. Daar staat vast wel iets leuks in.




Gebruikte materialen.












Alles is natuurlijk bij mij te bestellen.


Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge #231 op het blog van Dutch Cards Lovers.

groetjes,
Cynthia








9 opmerkingen:

  1. Super leuk Cynthia , leuk dat je ook laat zien dat je de kerststempels/dies niet alleen voor kerst hoef te gebruiken.
    Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met. zachte lentekleuren.
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cynthia,

    Ik vind je krans heel erg geslaagd. Kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind 'm prachtig! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart !!! ik zie hier zo veel mooie dingen, ik kom zeker vaker langs ;-)
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem hartstikke leuk geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW heel erg gaaf weer hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen