donderdag 19 maart 2015

Su-per challenge kaartje stippen

Er staat weer een nieuwe challenge op het blog SU-per challenges. Dit keer is het thema stippen. Ik ben zelf aan de slag gegaan met de stempelset painted petals. Vooral het rijtje met balletjes vind ik erg leuk om te gebruiken. Als randjes langs een layout of kaart en nu als achtergrondje. Samen met de gorgeous grunge.

Het cupcakeje heb ik gemaakt met de stempelset Cupcake party. Deze kan je ponsen met de Cupcake pons. Ik heb met Crystal effects een dikke laag aangebracht op het cupcakeje. Daardoor wordt het bol en glanzend. Net echt. De tekst is gemaakt met de set Remembering your birthday.

















Doen jullie ook mee met de challenge?

groetjes,
Cynthia





3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, Cynthia. Zeker ook het glanseffect door de Crystal Effects. En uiteraard ook weer de gorgeous grunge gebruikt. Kan niet wachten tot ik 'm zelf heb.
    Met welke set heb je de tekst op de kaart gestempeld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal vandaag toch wel komen denk ik. De set heet remembering your birthday.....goed dat je er over begint, want deze stond er niet bij.

      Verwijderen
  2. Hoi hoi
    Weer een leuk kaartje . Echt super
    Fijne dag
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen