maandag 18 januari 2016

Sunburst


Morgen is het feest. Quinn wordt dan alweer 12 jaar. En om alvast in de stemming te komen, ben namelijk niet echt in een feeststemming, heb ik een leuke verjaardagskaart gemaakt. Met de ontzettend leuke Sunburtst Sayings bundel. Een snijmal met een leuke stempelset die mij wel weer een beetje van het blue monday gevoel af helpt. 

Dit kaartje is gemaakt met het papier It's my party. Ook een leuk kaartje maken met dit papier en de andere materialen van Stampin' Up!? Kom dan naar de workshop op zaterdag 6 februari. Voor meer informatie, klik op de workshop pagina.




Gebruikte materialen kunnen bij mij besteld worden. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Sunburst Sayings. Mal en stempels ook los verkrijgbaar.


It's my party.


Itty bitty accents punch pack.

Circles collection.



groetjes,
Cynthia






2 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er wel heel feestelijk uit! Mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! En dank je voor je reactie. Ik kan nog eens vragen over de inkt, maar misschien ligt het ook aan de stempel. Ik moet dat nog uitproberen.
    En niet in de feeststemming, had jij wel last van de blue monday?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen