vrijdag 8 januari 2016

workshop It's my party 6 februari


De voorbereidingen voor de workshops zijn in volle gang. Ik had al een scrapbook workshop gepland staan. En nu komt er dan nog een kaarten workshop bij. Een workshop met de lijn It's my party. 

Op zaterdag 6 februari a.s.. Vanaf 13:00. Bij mij thuis. Kaarten workshop met de lijn It's my party. Voor 10 euro mag je 4 kaarten komen maken. Hier een voorbeeld van een kaart met deze lijn. Je mag deze of 1 van de andere voorbeeldkaarten maken of gewoon lekker zelf aan de slag gaan met papier en materialen van Stampin' Up!. Opgeven kan via mail.

Jullie komen toch ook?




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto voor meer informatie. Zondag 10 januari a.s. ga ik weer een verzamelbestelling versturen. Bestellingen dienen uiterlijk 9 januari bij mij binnen te zijn. Bij bestelling van iedere 60 euro mag je nu 1 cadeau uitzoeken uit de Sale-a-bration folder. Daarnaast maak je bij bestelling van iedere 25 euro kans op een leuke prijs die ik verloot. Dit keer 5 rollen washitape.


It's my party.



Cupcake party.



groetjes,
Cynthia

1 opmerking: