maandag 17 oktober 2016

Happy Halloween

Workshop scrapbooking of kaarten maken, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 3 november. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Ik heb mezelf verwend met de leuke Halloween bundel Spooky fun. Ik was verliefd op het boompje. Die kan natuurlijk ook goed voor kerstkaarten. Dus na Halloween blijf ik hem gebruiken. Deze gaan jullie zeker nog terug zien.



Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Spooky fun.
Stempels en mallen zijn ook los verkrijgbaar.


Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief verzendkosten.

groetjes,
Cynthia


1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje en dat boompje is inderdaad erg leuk en voor kerst leuk, maar ook voor een verhuiskaartje in de winter, met een huisje ernaast...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen