maandag 31 oktober 2016

Cards&Scrap, creative letters

Morgen is het zover. Dan is het 1 november. Al jaren voor mij het moment om mijn kerstkaarten challenge te starten. Iedere dag van de maand november maak ik een kerstkaart. Vorig jaar ben ik zelfs tot januari doorgegaan. Zal me dat dit jaar weer lukken? Ik kan natuurlijk wel wat aanmoediging gebruiken en hoop dat jullie vanaf morgen iedere dag even een kijkje hier komen nemen.

Voor vandaag nog even iets anders. Mijn projecten voor de special van Cards&Scrap, creative letters. Een uitgave vol met tips en trucs over o.a. handlettering. Voor mijn bijdrage heb ik gekozen voor het onderwerp restant letters. Meer informatie vinden jullie in de Cards&Scrap die op dit moment in de winkel ligt.

Ik heb een layout gemaakt met een oude foto van Ronan, Quinn en mijn vader.



En alle restjes bij elkaar geraapt en zo nog een kaart erbij gemaakt.




En zo ziet dat eruit in het blad.


 




groetjes,
Cynthia







1 opmerking:

  1. Oh wat gaaf! Ik heb er even doorheen gebalderd toen we op vakantie waren, maar heb net dat artikel gemist. De LO is heel erg leuk en de kaart vind ik nog mooier!!
    Ik ga mijn best doen, hoor, zoals elk jaar bij je te komen om je aan te moedigen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen