maandag 24 oktober 2016

Have some spooky fun

Workshop scrapbooking of kaarten maken, datum in overleg. Voor meer info kijk op de pagina demo's en workshops. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 3 november. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
En toen was de herfstvakantie weer voorbij. Nog even heerlijk genoten op de camping voordat deze weer de stalling in gaat. Natuurlijk wel wat stempelsets meegenomen, maar niet veel kunnen doen. Toch lastig met 4 personen in een caravan om dan alle ruimte op de tafel en de bank in te pikken. Gelukkig heb ik me wel vermaakt. Lekker gewandeld, want wat was de natuur nu mooi. Gelijk wat herfstmateriaal meegenomen. Kilo's walnoten, wat kastanjes en nootjes. In Trier nog 2 leuke hertjes gekocht. Het ziet er weer gezellig uit. Van de week de Halloween versieringen maar eens van zolder halen. Want het is al bijna zover. Om in de stemming te komen een griezelig kaartje gemaakt met de bundel Spooky fun. De oogjes zijn eigenlijk om de pompoen mee te versieren, maar ik vond het leuk om ze met whisper white inkt op zwart cardstock te stempelen.





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Spooky fun.


Whisper white.



Deze kaart is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten