maandag 18 september 2017

5e kerstkaartje voor workshop 11 november



Inmiddels zijn we alweer een kleine week verder en is de verhuizing bijna klaar. Ik denk dat ik 90% van de spullen in mijn nieuwe scrapkamer op z'n plek heb staan. Nog 1 doos om uit te zoeken. Maar de laatste loodjes wegen het zwaarst zeggen ze. Nou dat is zo, want het zijn echt dingen waar ik niet weet wat ik ermee moet. Omdat ik inmiddels enorme zin heb om weer wat creatiefs te gaan doen, heb ik besloten om die laatste 10% in fases te gaan doen. Iedere dag 1%. Dan komt het vast allemaal wel een keer op z'n plek en kan ik nu af en toe ook eens genieten van mijn nieuwe plekje. Want ondanks dat het maar een klein kamertje is en er geen plekje meer tegen de wanden vrij is, is het wel een gezellig hokje geworden. Zelfs Quinn zei dat hij het er zo gezellig uit vond zien. 

Vandaag een kaartje gemaakt met de bundel Smitten mittens. Inmiddels alweer het 5e kaartje voor de workshop Merry little Christmas op 11 november? Naast de grote wanten zitten er ook leuke kleine stempeltjes in. Deze kan je allemaal uitsnijden met de bijbehorende mallen. 






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Smitten mittens.
Snijmallen en stempels zijn ook los te bestellen.


Merry little Christmas


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,

Cynthia



1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje! Lief die kleine stempeltjes en stansjes. Succes met de laatste loodjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen