maandag 25 september 2017

Wantjes in kerstboom


Soms maak ik kaarten waarvan ik niet zo enorm enthousiast ben. Maar ach, niet alles kan perfect zijn denk ik dan. Zo was ik ook niet helemaal happy met mijn inzending voor de challenge op het blog Scrapplezier. Kennelijk leg ik de lat voor mezelf gewoon wat hoger. Want met dit kaartje heb ik uiteindelijk wel gewonnen. En daar ben ik natuurlijk super blij mee. Nieuwsgierig om welke kaart het gaat? Klik hier.

Vandaag weer een kerstkaartje. Gemaakt met de set Perfect pines uit de jaarcatalogus en de set Smitten mittens uit de najaarscatalogus. Het gestreepte papier is uit het papierpakket Merry little Christmas.






Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie. 

Bundel Smitten mittens.
Stempels en snijmallen zijn ook los verkrijgbaar. 


Christmas pines.
Voor deze set zijn ook snijmallen verkrijgbaar.


Merry little Christmas.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia





4 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart, Cynthia. Super schattig met die wantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke én mooie kerstkaart Cynthia. Die wantjes vallen natuurlijk meteen op, erg leuk. Mooie tekst heb je ook gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat heb ik regelmatig!! Als ik de kaart maar zo-zo vind, win ik er wat mee...hahaha.
    Jouw kaartje van vandaag is ook weer erg leuk! Schattig die wantjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen