donderdag 21 september 2017

Good tidings of great joy


Ondanks dat ik enorm veel zin heb om in mijn nieuwe scraphokje aan de slag te gaan, heb ik nog niet veel gedaan. Ik probeer nog even gebruik te maken van het lekkere weer. Beetje de tuin snoeien en de ramen wassen. Kunnen zomaar de laatste lekkere dagen zijn. Maar ik heb wel wat gemaakt hoor. Weer een kaartje voor de workshop op 11 november. Het kaartje is gestempeld op kraft karton. Wat is dat lastig op de foto te zetten. Het lijkt wel grijs. 

Vinden jullie het ook leuk om deze kaartjes te komen maken? Maar kan je niet op 11 november? Op zondag 26 november kan er nog 1 persoon aanschuiven. Vanaf 13:00 zijn jullie welkom. Voor 21 euro kan je een middag kaarten komen maken met het papier Merry little Christmas. In de prijs zit een compleet pakket met 12 vellen papier. Zo heb je genoeg om thuis nog meer kaarten te maken.



Ik heb het takje embossed met glitter embossingpoeder. 





Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

DSP Merry little Christmas.


Good tidings.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia


2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! Bijna op orde? EN het blijft mooi weer de komende week, dus dat wordt buiten zijn!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat kaartje. Mooi op dat kraft met de embossing. Ja, idd, ramen zemen. een goed idee van jou!

    BeantwoordenVerwijderen