maandag 23 juli 2018

Crazy for CAS challenge, thema zomer, reminder kaartje

Denken jullie nog aan de leuke challenges op het blog Crazy for CAS? Het thema is dit keer zomer. En omdat de zomer, eigenlijk te lekker is om binnen te zitten, loopt deze challenge 2 maanden door. Jullie hebben extra lang de tijd om mee te doen. De inzending moet op 31 augustus geplaatst zijn.

Dit is mijn kaartje. Gemaakt met de set colorful seasons en de bijbehorende snijmallen. De achtergrond heb ik gemaakt met de embossingfolder Sparkle. Met de Stampin' blends heb ik zee en zand gemaakt. De tekst komt uit de set Rooted in nature.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Seasonal layer thinlits.


Colorful seasons.


Sparkle embossing folder.


Stampin' blends. 



Rooted in nature.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaarten te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



Geen opmerkingen:

Een reactie posten