donderdag 19 juli 2018

Thanks for reaching out, octopus 2

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken datum in overleg. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 7 augustus. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Ook voor deze octo heb ik de stampin' write markers gebruikt en hier water over gespritst. Alleen bij deze heb ik kleuren blauw gebruikt die te dicht bij elkaar lagen waardoor je het verloop in kleur ook niet echt ziet. Dit was dus poging 2 van proces "de perfecte octo". Binnenkort laat ik de beste poging zien. Save the best for last. 




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Bundel Sea of textures.
Snijmallen en stempels ook los verkrijgbaar.


Stampin' write markers.
Diverse kleursets verkrijgbaar.


Dit kaartje is net als veel van mijn kaartjes te koop voor 1,50 en wordt geleverd inclusief enveloppe.

groetjes,
Cynthia



1 opmerking: