maandag 16 juli 2018

Sorry, to hear you're not feeling well, bijtjes

Workshops scrapbooking, datum in overleg. Workshop kaarten maken datum in overleg. Bestellen van artikelen? Eerste verzamelbestelling verstuur ik op 7 augustus. Wil je toch eerder bestellen, dan kan dat. Er komt dan 5,95 verzendkosten bij.
Vandaag laat ik weer eens 1 van de beterschapskaartjes zien. Ik moest in totaal 20 kaarten maken. En om te voorkomen dat alle kaartjes op elkaar lijken, gebruik ik dan ook vaak stempels die helaas niet meer te bestellen zijn. En dat komt goed uit, ik kan nergens afstand van doen. Dus keus genoeg. Ik heb veel, behalve ruimte in huis. Ik had 1 regel. Ik heb 1 kast voor de stempels van Stampin' Up!. Als het niet meer in de kast past, moet ik ruimte maken en dingen verkopen. Ahum, die regel heb ik inmiddels maar los gelaten. De kast is vol en overal liggen nog stapeltjes met stempels. Ik heb inmiddels wel het e.e.a. op Marktplaats gezet, maar echt ruimte maak ik daar niet mee. Dus als jullie nog retired stempels willen? Kijk dan eens op Marktplaats bij mijn advertenties. Misschien wil je wel een nieuwe party pandas stempelset of pop of pink met de flamingo's, maar er is nog meer te koop. Klik hier voor de advertenties.

Dan nu het kaartje. De achtergrond heb ik gemaakt met de set Timeless textures. De tekst en de bijtjes zijn helaas niet mer te bestellen. Verder heb ik gebruik gemaakt van de stempelsets You've got this, sorry for everything en de bijtjes zijn gemaakt met de set Garden in bloom.




Gebruikte materialen zijn bij mij te bestellen. Klik op de foto's voor meer informatie.

Timeless textures. 


groetjes,
Cynthia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten